Alla inlägg under mars 2008

Av Ewa - 30 mars 2008 14:21

En hund som var mycket omtalad på sin tid - som alla stora vinnare ofta blir!

Vet du vem det är?

Jag berättr merom honom senare.

Av Ewa - 29 mars 2008 19:46

Jag har blivit med blogg

efter moget (hoppas jag) övervägande har jag nu öppnat en blogg. Efter att ha utnyttjat Ulvus-bloggen för att testa en idé om att presentera "gamla" hundar - läs Västgötaspetsar och försöka dela med mig av det jag som f.d Avelsråd, Valphänvisare och Årsboksredaktör lärt mig och tagit del av. Att jag dessutom är "statistiknörd" och samlar på allt som kan samlas på så börjar det bli en hel del.
Jag har börjat städa bland allt detta - och vilka fynd som uppdagas!!!!

Så min tanke är att här kunna presentera en del av detta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards