Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Mitt dåliga samvete - och vad jag skyller på.

Av Ewa - 11 april 2009 14:52

Oj vilket dåligt samvete jag har för att jag inte engagerat mig åt bloggen på över 1 vecka, men som vanligt skyller jag på att det varit annat som tagit den tid som jag annars lägger ner på att leta upp gamla hundar och dylikt.


 

Jag har börjat på kurs med Zvante, Ninja (hästen) har tagit mer tid eftersom Jenny inte hinner så mycket med 2 barn hemma och Erik är inte riktigt lika enkel att ha att göra med som Joel.


Dessutom är jag numera kassör i SKV och det har varit och kommer säkert att bli en hel del nytt att sätta sig in i och skaffa rutiner - men det ska bli spännande.


Under tiden har våren säkrat sin plats i tillvaron - Sädesärlan dök upp punktligt den 10 april, jag har skruvat ur brodden på hästen och sist men inte minst PLOCKAT DEN FÖRSTA FÄSTINGEN det var Zvante som bar hem densamme - och det lär väl inte bli den sista!


Men jag lovar jag återkommer snart!

 
 
Solan

Solan

11 april 2009 21:00

Vi väntar med spänning!

http://superninja.bloggagratis.se

 
Britta

Britta

12 april 2009 20:19

Fästingarna hemsöker även Ekerö!
Hippie är badad och har fått Frontline på sig. Bitte och Stina skall badas i morgon(vi väntade till efter utstället :0)och blir då också Frontlinade.
Det är ju faktiskt så att vi även har annat att göra än att blogga och "snacka hund" - hur märkligt det än kan låta :0)

Önskar dig lycka till med kassörsuppdraget - är säker på att det kommer att gå galant!


http://www.oxberget.se

 
Ingen bild

Karin med Y.D och A

15 april 2009 15:59

SLUTA OCH HA DÅLIGT SAMVETE!

 
Ingen bild

ewa

16 april 2009 15:02

Tack Karin, jag jobbar på det, men jag brukar ha "järnkoll" så det känns lite frustrerande.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 2 april 2009 10:33

Jag skulle väl berätta lite mer om Grabben medan han är aktuell. Han var e Ch Ellebo's Teddy u Ch Kicklocks My Betty han var född i en kull med 6 valpar varav 3 blev Ch, Gordon o Grabben SUCh o IntUCh NORDUCh Gina. Grabben hade 2 kullar/ 7 valpar...

Av Ewa - 27 mars 2009 09:35

Detta är vad jag kan åstadkomma Halla, men det är ju bättre än inget. SUCh TRIDENTS GRABBEN - jag skall fylla på med lite uppgifter om honom, men just nu är jag på väg mot Jönköping och SKVs årsmöte, vi får se vad jag hinner med under vägen. ...

Av Ewa - 24 mars 2009 09:56

Håll till godo, kanske något att bita i för några som kanske minns henne annars går säkert bilden att hitta i gamla årsböcker....

Av Ewa - 21 mars 2009 15:56

Tack Barbro (Hurradonet) för lånet av bilden på Ch Snäckans Fido, när jag frågade Barbro om han verkligen var champion kom även en berättelse om när Selma Stålberg (Fidos ägare) ställde ut honom strax efter det att han fått sitt Ch, nu fick han 2 ökl...

Av Ewa - 16 mars 2009 11:09

Den här hunden är nog inte helt enkel - jag vet inte att bilden är publicerad på bra många år - håll till godo!...

Ovido - Quiz & Flashcards