Alla inlägg under december 2008

Av Ewa - 26 december 2008 12:58

Jag avslutar 2008 med med något av det godaste jag vet. Många av er känner nog igen henne - men kanske inte den här bilden - men kom med förslag!

Av Ewa - 23 december 2008 12:04

jag vill passa på att önska alla "bloggare" en God Jul och tacka för att ni besöker min blogg och stundom kommer trevliga kommentarer.

Av Ewa - 23 december 2008 11:54

Ch Skogsbygdens Billy Bus var det - och jag har för mig att Billy blev BIR på sin sista utställning 1995 "Stora Stockholm" och då var han en mycket väl bevarad 10-åring.

Jag ber om ursäkt för att jag inte ägnat mig åt denna blogg på en längre tid, men ibland finns det allt för mycket annat att göra och då får jag stå ut med det dåliga samvetet.

Jag hoppas att det blir bättre efter jul , en riktig goding kan jag tänka mig i mellandagarna.

.

Av Ewa - 6 december 2008 10:56

äntligen har jag även uppdaterat hemsidan och där kommer det snart mer!

Du kan ju göra en visit - http://www.elkes.se


Av Ewa - 5 december 2008 12:05

Back to basic dvs i detta fall återgå till de gamla rutinerna.

Ja det är bara att rannsaka bildminnet eller kolla i gamla tidningar o årsöcker.

Av Ewa - 3 december 2008 19:17

Det lilla montret som på bilderna intagit sin favoritställning och då är en ganska fridfull varelse har utvecklat en ovana.

Så fort tillfälle gives så sitter eller ligger han och tuggar på Paavos öron - jag vet inte om Paavo uppskattar "ömhetsbeviset" , jag gör det inte!!!!

Är det någon som vet något som man kan "stryka in" stackars Paavos öron med medan dom fortfarande ser anständiga ut!

Jag har provat med Tabasco - det uppskattades inte av Paavo!

Ovido - Quiz & Flashcards