Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Liten blir stor

Av Ewa - 9 mars 2009 09:30

Såg just att Eldhästens Bobbo Viking vann sin klass -Limit - på Cruft's i helgen - bäst av 8 hundar i denna klass.  Hur och om han sedan tävlade vidare känner jag inte till men bara detta var stort tycker jag.

Zeb som han nu kallas är e Elke's Benjamin Bus u Ch Eldhästens Vill Ja Vandra Uppf är Karin Jonstad. På bilden är han 7 veckor.

 
 
Ingen bild

Solan

9 mars 2009 20:04

En sån goding.Grattis farmor!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 11 april 2009 14:52

Oj vilket dåligt samvete jag har för att jag inte engagerat mig åt bloggen på över 1 vecka, men som vanligt skyller jag på att det varit annat som tagit den tid som jag annars lägger ner på att leta upp gamla hundar och dylikt.   Jag har börjat på ku...

Av Ewa - 2 april 2009 10:33

Jag skulle väl berätta lite mer om Grabben medan han är aktuell. Han var e Ch Ellebo's Teddy u Ch Kicklocks My Betty han var född i en kull med 6 valpar varav 3 blev Ch, Gordon o Grabben SUCh o IntUCh NORDUCh Gina. Grabben hade 2 kullar/ 7 valpar...

Av Ewa - 27 mars 2009 09:35

Detta är vad jag kan åstadkomma Halla, men det är ju bättre än inget. SUCh TRIDENTS GRABBEN - jag skall fylla på med lite uppgifter om honom, men just nu är jag på väg mot Jönköping och SKVs årsmöte, vi får se vad jag hinner med under vägen. ...

Av Ewa - 24 mars 2009 09:56

Håll till godo, kanske något att bita i för några som kanske minns henne annars går säkert bilden att hitta i gamla årsböcker....

Av Ewa - 21 mars 2009 15:56

Tack Barbro (Hurradonet) för lånet av bilden på Ch Snäckans Fido, när jag frågade Barbro om han verkligen var champion kom även en berättelse om när Selma Stålberg (Fidos ägare) ställde ut honom strax efter det att han fått sitt Ch, nu fick han 2 ökl...

Ovido - Quiz & Flashcards