Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Ewa - 2 mars 2009 12:26

Lille Erik föddes förra veckan och hans storebror Joel behövde lite sällskap under tiden så jag ägnade mig åt det i stället, nu har lugnet lagt sig Erik äter och sover som små varelser ska göra och då blir det tid över.

Av Ewa - 2 mars 2009 11:43

Ibland finns ingen tid (ibland ingen lust) över för bloggande och båda tog slut förra veckan. Lusten tog slut först - jag var så trött på allt gnällande och små  pikar hit och dit - inte för att jag kände att det gällde just mig men alla dessa antydningar hit och dit och påhoppen till höger och vänster -drabbar folk som jag känner och en ras som jag ägnat mycket tid och pengar på för att lära mig så mycket som möjligt om - så poppar det upp "nollor" som har ingen eller väldigt lite aning om vad dom pratar (skriver ) om men som gärna slänger ut en "rak höger" eller en "vänsterkrok" för att få en reaktion - det är då det blir "Time Out" och jag längtar 20 år tillbaka i tiden och jag skulle nästan kunna slänga ut datorn också ( men den dator som fanns i huset då var väldigt oförarglig).

Det krävdes mycket mer mod att skriva ett brev eller lyfta luren för att chikanera någon (några) rakt i ansiktet. 

Ta åt er om ni tycker att det passar in annars gäller det någon annan!

Ovido - Quiz & Flashcards