Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Ewa - 18 oktober 2008 10:54

Min "gamla" dvs mest innehållsrika dator har havererat!!! Just nu innebär det i min lilla värld "katastrof".

Visst mycket hade jag hunnit flytta över till den nya, men ....... resten!

En del finns sparat på div skivor och externa hårddisken, men ...... resten!


Nåväl datorn är hos "doktorn" hoppas han kan göra något - det är inte ett simpelt virus utan förmodligen hårddisken vilket innebär "katastrof".


Hemsidan ligger f t i dvala jag måste ha hjälp av Urban och han håller på och renoverar ny lägenhet - hyfsa till den gamla - och sälja den  - får väl locka med middag någon helg.


För att trösta mig ska jag i alla fall ägna lite tid åt "De Gamla Godingarna"

det får lösa sig med resten det är ju inget livsviktigt.



Jag tror att det är "höstens" fel! Det är den årstid jag tycker är jobbigast, det blir bara mörkare och mörkare för att avslutas med julen, som jag inte heller tycker om. Sedan vänder det och blir bättre bara 3 månader till dess!


Bilden är Jens Olsen härliga "Höstbild"

Ovido - Quiz & Flashcards